Завдання

Перевезти партію трамвайних вагонів з м. Дніпро (Україна) в порт Олександрії (Єгипет)

Особливості

Дорогий і негабаритний вантаж, що має велику парусність, елементи конструкцій якого обмежували способи кріплення вагонів з максимальною надійністю. Перед фахівцями було поставлено комплексна задача, яка включала: побудову оптимального маршруту і вибір видів транспорту, розробку схем і кріплення вантажу на транспортних засобах, а також підготовку документів для експортного оформлення в митниці та страхування вантажу.

Рішення

На етапі наземного перевезення з м.Дніпро в м.Одеса застосовувалися низькорамні трали на пневмопідвісці для виключення пошкодження вантажу. Спосіб кріплення в обхват вагонів створював ризик пошкодження пластикових елементів обшивки, тому з урахуванням побажань Клієнта була розроблена альтернативна схема кріплення з використанням посилених стяжних ременів, талрепів і тросів за раму вагона, це виключало ризик перекидання секцій трамвая на платформі Flat Rack. Всі елементи кріплення були проінспектовані на відповідність стандартам і вимогам до перевезення негабаритних вантажів.

Для організації морського перевезення був вибраний оптимальний маршрут з мінімальною кількістю перевалок в транзитних портах. Перевезення виконувалася в зимовий період і супроводжувалася складними погодними умовами, вітром і хвилюванням моря, тому з морською лінією була узгоджена можливість розміщення контейнерів в трюмі судна, а не на палубі, це дозволило виключити ризик пошкодження вантажу.